Selamat Datang ke De Selesa Homestay, Sungai Petani, Kedah!

Kami amat mengalu-alukan kedatangan anda untuk melayari blog ini bagi mengetahui dengan lebih lanjut mengenai rangkaian De Selesa Homestay di Sungai Petani, Kedah.

Kehadiran Anda Amat Dialu-alukan!

Kami menyediakan 3 buah homestay di mana penginapan yang kami sediakan pastinya menjamin keselesaan andasekeluarga, sesuai untuk rombongan perkahwinan dan sebagainya!

Ruang Tamu Yang Luas dan Selesa!

Ia telah dilengkapi dengan segala keperluan perabot serba baru dan moden seperti Aircond di 2 bilik tidur, sofa L-shape, TV LCD 32 inchi, ASTRO, meja makan, peti ais, dan banyak lagi selain aircond di 2 buah bilik tidur, kelengkapan memasak.

Ruang Makan Yang Lebih Luas!

Ruang yang luas memberikan keselesaan yang lebih bermutu dan pastinya menambah selera makan bagi setiap hidangan sekeluarga.

Bilik Tidur Yang Terbaik Untuk Anda!

Bercadang untuk bercuti? Pastinya ruangan bilik menjadi keutamaan anda. Kami menyediakan bilik yang sangat selesa disertakan pendingin hawa dan kipas untuk menambah keselesaan anda.

Kebersihan Keutamaan Kami!

Sistem saliran yang terbaik dan bersih adalah keutamaan anda, keutamaan anda juga adalah keutamaan kami, jadi hanya yang terbaik untuk anda.

Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.
Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.

Berinteraksi Dengan Kami